Jump to content

balon

Technical Administrator
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Bronze 1

About balon

  • Rank
    Apprentice

Personal Information

  • Location
    𝐿𝑜𝑠𝑡 𝑖𝑛 /𝑑𝑒𝑣/𝑛𝑢𝑙𝑙

Recent Profile Visitors

2,550 profile views
  1. @Roy School is over in 2 days dad
  2. ROOOOOOOY

    1. Roy

      Roy

      BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALON

    2. balon
    3. Roy

      Roy

      roy gets no love

  3. Okay okay, let's schedule a time to talk during the day instead of night lol.

     

    I always go to bed early haha. Last night I went to bed at 8 PM since I was tired from work.

  4. ROOOOOOOOOOY PLS

  5. I'll try to hit you up with that VM talk today. I have to work later today and tomorrow though :(

     

    Sorry about yesterday :/

  6. SwegBuster, You can always lock the old servers, spam a join message on connect for a few weeks. That's what I've previously done. Or hope GSLT does it's job.. (it probably wont but.)
  7. can i habba da vpn pls

    1. Show previous comments  2 more
    2. Roy

      Roy

      gud, im tired of this slowness.

      783772e1c8c85.png

       

      IT TAKES 4000 MS TO JUST START LOADING THE JAVASCRIPT/CSS FILES...

    3. Xy_

      Xy_

      You could just say 4 seconds :lenny:

       

    4. Roy
  8. I'll be talking to you soon :) 

    1. nocheat

      nocheat

      you know what that means :lenny:

       

  9. Install NGINX + PHP 7.0 plz thx

  10. How about that CS:GO update?

  11. Roy's a cutie

  12. howdy howdy lets get rowdy /( ͡° ͜ʖ ͡°)/

×