Jump to content
 Share

Mr Z

Church of the Cure

Recommended Posts

Posted  Edited by Mr Z - Edit Reason: Added Sins

Welcome

Welcome to the

Chruch of the Cure

--------------------------------------

Our God

We worship SCP-049

or more commonly known as

"Plague Daddy"

Our Belief

Humanity is a plague, we must join 049

Ascend beyond the filth that is Humanity

049 is god, Humans are disgusting, Cure.

 

SINS

Using SCP-500 on a Cured

Saying any SCP is higher then 049

 

Actions

We accept 049 as our lord

he cures us to be 049-2

we are part of him

he is part of us

our lord

049

 

Quotes

Quotes from some of the 049s

"Don't you know i play cookie clicker! i can click the shit out of this door!"

 

Tag Colors / Colors for chat

Tag color - R 255, G 25, B 25

Chat color - R 255, G 170, B 170

Tag - ChurchOfTheCure

 

 

 

 

i started this a bit ago, came around to putting it up for fun.

Edited by Mr Z
Added Sins

817658739_FlowerZ.thumb.png.5bf77aa140b61b74c725a98d32be45f8.png

image.png.47609d048ef327e928a296b5149734fb.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites


1 minute ago, Unoriginal Umbrella said:

I think I might start my own religion to be honest.

There will only be one... I WILL START A CRUSADE IF I HAVE TOO!

 

13 minutes ago, RainGamma said:

173 is better man.

How? there is nothing to follow.


817658739_FlowerZ.thumb.png.5bf77aa140b61b74c725a98d32be45f8.png

image.png.47609d048ef327e928a296b5149734fb.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites


4 hours ago, AverageDrink said:

As a RESULT of this cult I am nerfing 049 to smitherines good luck loving your plague daddy if he trash in game lmao

SCREEEEEEEEEE!

NOT PLAGUE DADDY!


817658739_FlowerZ.thumb.png.5bf77aa140b61b74c725a98d32be45f8.png

image.png.47609d048ef327e928a296b5149734fb.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites


Posted  Edited by True SCP-049
On 6/2/2018 at 9:03 PM, Mr Z said:

Quotes

Quotes from some of the 049s

"Don't you know i play cookie clicker! i can click the shit out of this door!"

 

Hmmmmm.... I never said that

Edited by True SCP-049

Share this post


Link to post
Share on other sites


On 6/3/2018 at 4:03 AM, Mr Z said:

Quotes

Quotes from some of the 049s

"Don't you know i play cookie clicker! i can click the shit out of this door!"

UMMMM ACHOOLEE. You dont click doors you u press e to close them


Sig.png

Share this post


Link to post
Share on other sites


7 minutes ago, Panzer said:

Where is our Discord? We can't fall behind the infidels

I Ain't got a discord, it was too confusing to set up, [INCOMING "Your fucking stupid" COMMENTS]


817658739_FlowerZ.thumb.png.5bf77aa140b61b74c725a98d32be45f8.png

image.png.47609d048ef327e928a296b5149734fb.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites


4 hours ago, Mr Z said:

I Ain't got a discord, it was too confusing to set up, [INCOMING "Your fucking stupid" COMMENTS]

seriously tho it ain't that hard to set up a discord xd


“I was so good at being a kid, and so terrible at being whatever I was now.”
― John Green, Turtles All the Way Down

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achievements

Just now, Duc2000 said:

seriously tho it ain't that hard to set up a discord xd

i tried, i got lost and didn't know what to do.


817658739_FlowerZ.thumb.png.5bf77aa140b61b74c725a98d32be45f8.png

image.png.47609d048ef327e928a296b5149734fb.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites




×
×
  • Create New...