Jump to content

Recommended Posts

any suggestions on some scary af movies (I'm talking stay-awake-at-night scary)? I have a hard time finding good ones because netflix is so full of awful horror movies and could use some good ones. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 minutes ago, Mom said:

any suggestions on some scary af movies (I'm talking stay-awake-at-night scary)? I have a hard time finding good ones because netflix is so full of awful horror movies and could use some good ones. 

Blair Which Project, kept me up all night.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 minutes ago, ZombieSurvivalist said:

Blair Which Project, kept me up all night.

the new one or old one

Share this post


Link to post
Share on other sites

I never watched The Grudge but when I was a kid, I wouldn't dare to watch the trailer. I heard it was too scary. Another one is The Ring, there's different version for this, like a a lot of different languages. The Japanese one is a bit funny but it's also scary. So depends which one you prefer to watch.

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Achievements

1 hour ago, big lemon said:

+1 for hereditary

I recommend The Ritual

 

2 hours ago, bedwinito said:

Hereditary by far god damn

 

10 hours ago, Duck. said:

Hereditary is bloody terrifying. That and A Quiet Place, that one more for jumpscares.

watched the trailer just now, definitely gonna watch the movie. that trailer was wack lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 hours ago, JoceyMeow said:

The Human Centipede 😨

That's just disgusting, not really scary.

 

 

Here's my top list of scary movies that I enjoyed (enjoyed = me and my roommate laughed our asses off)

1. The Nun

2. As above so below

3. The conjuring series

4. The annabelle series

5. Freddy 2019

6. The Purge 

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 hours ago, Duck. said:

Hereditary is bloody terrifying. That and A Quiet Place, that one more for jumpscares.

A quiet place is good for jump scares, but I fell asleep because there is basically no sound the whole fucking movie.

 

8 hours ago, bedwinito said:

Hereditary by far god damn

I watched hereditary with a girl who didnt want to watch it because she said it was demonic. She watched it and said "that was a waste of my time", we fucked after that, but that's besides the point

Share this post


Link to post
Share on other sites

On 7/11/2019 at 10:29 PM, ZombieSurvivalist said:

Blair Which Project, kept me up all night.

Man I should’ve been more careful with this movie I’m really not sleeping tonight 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

On 7/11/2019 at 11:43 PM, ZombieSurvivalist said:

Old one

I just watched this cause you recommended it and it wasn't scary at all. I am upset. 😑

  • OMEGALUL 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

On 7/13/2019 at 7:36 PM, JoceyMeow said:

I just watched this cause you recommended it and it wasn't scary at all. I am upset. 😑

should've listened to me, i know a good horror movie when i see it, though i laughed throughout the nun movie. mostly because when i went to see it in the movie theater i went with my roommate, and we were making fun of the movie, and then there was a guy like 4 rows behind us who would scream at the top of his lungs during jump scares. "HOLY FUCK WHAT THE FUCKING FUCK WAS THAT, THAT SHIT SCARED THE FUCK OUTTA ME". gotta love daytona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 hours ago, TheSadBandit said:

should've listened to me, i know a good horror movie when i see it, though i laughed throughout the nun movie. mostly because when i went to see it in the movie theater i went with my roommate, and we were making fun of the movie, and then there was a guy like 4 rows behind us who would scream at the top of his lungs during jump scares. "HOLY FUCK WHAT THE FUCKING FUCK WAS THAT, THAT SHIT SCARED THE FUCK OUTTA ME". gotta love daytona.

Scared the shit outta me..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...